החג הזה, כל אחד והורדינון שלו

עפר גדנקן No Comments on החג הזה, כל אחד והורדינון שלו

חשיפה ראשונה של קולקציית סתיו-חורף 2022 מבית הסטודיו לעיצוב TUTTO ARTE של ורדינון

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קולקציית ראש השנה של ורדינון מציעה חוויית הום סטיילינג ייחודית עם מגוון מוצרי טקסטיל אופנתיים ואיכותיים לחדרי הבית השונים. שפע סטים של מצעים מעוצבים בסגנונות מקוריים, החל מהסגנון האורבני הפופולארי, דרך מצעים בגוונים טבעיים במראה אלגנטי, וכן מבחר מצעי יוקרה קלאסיים המעניקים תחושה של חופשה בבית מלון אבל – אצלכם בבית. בנוסף, הקולקציה כוללת מגוון עשיר של שמיכות חורף וכירבוליות מפנקות, שלל מגבות איכותיות, שטיחונים, אביזרי אמבטיה ואפילו פיג'מות נוחות ורכות – וכולם עוצבו ע"י נבחרת מעצבות הסטודיו לעיצוב TUTTO ARTE.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, מציין: "ורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל, עם מיטב המעצבות המוכשרות שכל פעם מחדש מצליחות  להפתיע ולפתח ביצירתיות ובמקוריות קולקציה ייחודית, המציעה תמהיל עשיר של מוצרי הום סטיילינג במגוון סגנונות עיצוב, בשיק ובאיכות ללא פשרות שכל אחת ואחד ימצא בה את הסגנון שלו."

כהן מוסיף כי בשנתיים האחרונות מיישמת קבוצת אקסטרה ריטייל ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה ותנופה מואצת, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB שכבר מונה למעלה מרבע מיליון לקוחות ובכללם גם עשרות אלפי מהציבור החרדי הודות לזמינות הסניפים ובעזרת טכנולוגיה ייחודית המאפשרת גם לבעלי פלאפון כשר להצטרף וליהנות משלל הטבות בלעדיות.

לרגל השנה החדשה שבפתח מציעה ורדינון סטים מדהימים בעיצוב אורבני, שובב ותוסס עם מגוון מצעים בצבעי הסתיו, לצד דגמים בגוונים בהירים עם עיטורים מעודנים, מצעים עם הדפסים גאומטריים ועוד. הקולקציה מתאפיינת בבדים איכותיים ומשובחים המשדרגים את חווית השינה ובעיקר המעבר למצעי כותנה פרקל בצפיפות 200TC , בדי סאטן רכים ונעימים ובדי ג'רסי נוחים.

התייחסות עיצובית מיוחדת קיבלה השנה מחלקת המגבות עם מבחר רחב של מגבות ג'קארד להן כושר ספיגה גבוה במיוחד ומגוון צבעים ועיצובים. כדי להעניק ערך מוסף ולשדרג את חווית הלקוח עודכן  משקל המגבות ומעתה תוכלו למצוא מגבות במשקל החל מ-520GSM ועד 650GSM) ופותחו גם שלל עיצובים מעניינים החל ממגבת ג'אקרד חלקה לגמרי, דרך מגבת עם דוגמה וטקסטורה בצד אחד ועד מגבות בעיצוב קלאסי ויוקרתי עם עיטורי פרחים עדינים.

לנוחותכם לקראת החג, בחנויות ורדינון,  גם שלל מארזי מתנה מושקעים ומגוונים עם מבחר פריטים מעוצבים שכל אחת ואחד ישמחו להעניק וגם לקבל ובהם מגבות, שטיחונים, מפיצי ריח, נעלי בית, חלוקי חורף ועוד.

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, ציין: "קולקציית סתיו-חורף 2022 של ורדינון מרגשת ומציעה כל מה שצריך כדי להלביש את הבית וחדר השינה במיוחד, להתחדש, ובעיקר להרגיש WOW! כתמיד אנו קשובים ללקוחותינו ולומדים היטב את צרכיהם ורצונותיהם והדבר בא לידי ביטוי בעושר ובאיכות של הקולקציה החגיגית".

שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה, מוסיף ומציין: "הצלחנו לפתח ולהביא לצרכן הישראלי קולקציית חג עשירה ומרשימה, ולא פחות חשוב למרות עליות המחירים בעולם בתחומים שונים– גם לשמר את רמת המחיר  . בחג הקרוב ייהנו לקוחות ורדינון מ-30% הנחה* על הקולקציה החדשה שכבר ממתינה בכ-90  סניפי ורדינון בפריסה ארצית ובאתר האונליין

ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב, מציינת: "בכל פעם שבסטודיו TUTTO ARTE של ורדינון מעצבים קולקציה חדשה –  כמו ממציאים את הגלגל מחדש. השנה זו קולקציה מליאת שיק בצבעים סתווים דרמטיים עם עיטורים מעודנים, כשהדגש הוא על עיצוב פונקציונלי ונקי המשרה אווירת חמימות ומבטיח חווית שינה כל פעם מחדש.

 

*בקניית 2 פריטים ומעלה

**המבצע בתוקף עד 02.10.22 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.



0 תגובות